Sähköinen palvelumme helpottaa arkea

Sähköinen palvelumme helpottaa arkea

Lituasunnot hyödyntää toiminnassaan sähköistä palvelua. Tärkeä lähtökohta toiminnassamme on asumisen helppous, ja siksi olemme halunneet panostaa joustavaan asiointiin. Sähköisen asiointikanavan tarjoaminen on yksi keskeinen panostus helpomman asumisen puolesta.

Olemme mahdollistaneet asukkaillemme sähköisen asiointikanavan käyttämisen. Sähköisestä palvelustamme löytyvät kaikki asuntojamme koskevat tiedot ja ohjeet. Astianpesukoneen ohjekirja tai huoltoyhtiön yhteystiedot eivät enää ole hukassa, kun ne löytyvät aina omasta mobiililaitteesta. 

Kehitämme sähköistä palveluamme jatkuvasti asukkaitamme kuunnellen. Olemme mm. mahdollistaneet vuokralaskujen maksamisen palvelumme kautta, jolloin asukkaan on helppo maksaa laskut ja pysyä perillä maksetuista laskuistaan. Enää ei tarvitse kirjoittaa pitkiä viitenumeroita tai tarkistaa kolmatta kertaa onko pankkitilinumero varmasti oikein. Palvelu lähettää tiedot laskuista automaattisesti ja ohjaa maksamaan mobiilisti.

Palvelun käyttöönottaminen on helpottanut työtä myös meillä Lituasunnoilla. Maksuliikenteen seuraaminen on nyt helpompaa ja eri asuntoihin liittyvät asiat pysyvät paremmin hallinnassa. Samalla kuin kokoamme tietopankin asunnoistamme itsellemme, voimme tarjota näkymän samaan tietoon myös asukkaillemme. Tieto pysyy ajan tasalla eikä tarvitse huolehtia dokumenttien ja tietojen päivittämisestä useisiin eri paikkoihin. Olemme olleet tosi tyytyväisiä uuteen palveluumme.